فروشگاه شاپ فایل 21 بهترین و بزرگترین مرکز دانلود و خرید وفروش پروژه های پایان نامه دانشجویی و تحقیقات آماده و کارآموزی به صورت حرفه ای فایل های آموزشی و فایل های پاورپوینت

لیست بک لینک قوی (آتوریتی ۴۰ الی ۹۵)


لیست بک لینک قوی (آتوریتی ۴۰ الی ۹۵)

خرید بک لینک قوی همانطور که میدانیم در دنیای سئو یکی از معیار های رتبه دهی گوگل است, ما لیستی تهیه کردیم که به جای خرید بک لینک شما بتوانید خودتان بک لینک سازید.

ما در این پکیج بهترین سایت ها را با آتوریتی های مختلف بین ۴۰ الی ۹۵ تهیه کردیم که شما بتوانید در آنجا بک لینک مورد نظر خود را بسازید.

لیست که ما تهیه کردیم دارای سایت های ایرانی و خارجی (اکثرا خارجی) جهت ساخت بک لینک هست. و دارای تنوع سایت های مختلف(فروم پروفایلی کامنتی وبلاگی و….) است.

در این لیست شامل چند صد سایت برای ایجاد لینک هست و برخی از سایت ها هم بصورت ویدیویی آموزش دادیم چطور بک لینک بگیریم.

ویژگی لیست بک لینک ما:

  • دارای بک لینک های فالو و نوفالو
  • بک لینک از سایت های org, edu , gov
  • بک لینک های پروفایلی
  • بک لینک از سایت سازها
  • دارای آتوریتی بین ۴۰ الی ۹۵

نمونه های بک لینک:

  • https://www.vox.com/users/aaa2198 (دامین آتوریتی ۹۳ +‌فالو)
  • https://virgool.io/arenalearn/ (ایران | دامین آتوریتی ۴۰ | فالو)
  • stanford.edu (کامنتی + دامین آتوریتی ۹۳ + نوفالو)

خرید بک لینک قوی و تاثیرات بک لینک روی سایت

شاید برای شما هم جالب باشد که گوگل با وجود آپدیت های متوالی و معرفی الگوریتم های متنوع، هنوز هم بک لینک را یکی از اصلی ترین معیار های خود در رتبه بندی سایتهای مختلف معرفی می کند. این موضوع از چند جهت برای گوگل اهمیت دارد.

خرید بک لینک قوی یعنی شما از وب سایت های معتبر با اتوریتی بالا برای سایت خود بک لینک ایجاد می کنید و در حقیقت سایت خود را به عنوان یک سایت رفرنس و مرجع معرفی می کنید. گوگل از ما انتظار دارد که با انتشار محتوای با کیفیت و منحصر به فرد، کاربران را نسبت به پرسش یا نیازی که دارند بی نیاز کنیم. بنابراین وقتی که از طرف یک سایت دیگر به ما لینک داده می‌شود یعنی سایت ما رفرنس بوده و این در رتبه بندی نهایی تاثیر گذار است.

خرید بک لینک قوی با انکر تکست خاصی که شما روی آن برنامه‌ریزی کرده اید بسیار مهم است. وقتی که یک سایت به شما لینک می دهد، کنترل چندانی روی انکر تکست انتخابی او ندارید. اما از طریق خرید لینک می‌توانید انکر تکست را مورد نظر را به صورت اختصاصی انتخاب کنید و این کلمه را در سایت خود تقویت کنید تا به مرور زمان در آن رتبه بگیرید.


مبلغ قابل پرداخت 329,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ مهر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 84

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما